loading...
قالب سنتر
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1029 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (6)





سلام دوستان امروز قالب زیبای سایت سجاد دیزاینر رو برات گذاشتم با اجازه خود مدیر سایت دوست خوبم seaدر انجمن رزبلاگ


خب بگذریم قالب تا اون جای که میدونم مشکلی نداره اگه هم داشت لطفا بهم خبر بدید تا براتون درستش کنم با تشکر منتظر نظراتتون هستم






براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط e در تاریخ 1392/07/09 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

سلام. قالب رو که در سایت قرار می دم. فونتها خونده نمیشه. بیشتر قالبهایی که از سایت شما دانلود کردم اینجوریه. لطفا راهنمایی کنید. تشکر
پاسخ : سلام دوست عزیز سیستم وب دهی شما چی هستش یا زمانی که قالب رو دانلود میکنید بازش کنید ببنید حروف هاش خوانا هستش یا نه جواب رو به من بگید یا حق

این نظر توسط عادل در تاریخ 1392/06/23 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

همچنان بی صبرانه منتظریم http://antek.rzb.ir/images/smilies/smile%20(1).gifشکلکشکلک
پاسخ : دوست عزیز من خودم این قالب رو به انجمن تبدیل کردم همه قالب رو گذاشتم نمیدونم چرا برای شما دان نمیکنه ولی بازم یه لینک دانلود براتون میزارم با تشکریا حق

این نظر توسط امیر حسین در تاریخ 1392/06/20 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

سلام! تو فایل زیپ قالب اصلی و پاسخ ها نداره
پاسخ : سلام چشم رو چشمم چک میکنم

این نظر توسط عادل در تاریخ 1392/06/20 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

http://military.volleyball-forum.ir/Forum
هنوز هم ویرایش نشده

میشه زودتردرستش کنیمشکلک
پاسخ : سلام بله چشم کمی سرم شلوغ هستش سایت رو یه چند وقتی هستش که اپ نمیکنم ولی از امروز اپ میشه قالب رو هم درستش میکنم

این نظر توسط عادل در تاریخ 1392/06/20 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

سلام داخل کد ها بصورت علامت سوال در آمده دوست عزیز

پاسخ : با سلام دوست عزیز چشم درستش میکنم

این نظر توسط seddigh در تاریخ 1392/06/14 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
سایتت عالیه اما من از میون تمامی قالب ها قالب سایت خودتون رو دوست دارم. اگه با قیمت مناسبی می فروشیش، به من ایمیل بزن لطفا.
در هر صورت منو بی خبر نذار
seddigh91@gmail.com
شکلکشکلک
پاسخ : با سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون قالب سایت خودم همون قالب صحفیه هستش که در اینتر نت جستو جو کنید پیدا میکنید فقط روش تغیرات دادیم همین با تشکر از نظرتون یا حق


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قالب کدام سیستم وب دهی را بیشتر در سایت قرار دهیم؟
    از چه راهی ما را پیدا کردید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2997
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 4,781
  • بازدید سال : 17,943
  • بازدید کلی : 149,232